Koray Spor firmasından bir adet arkası nakışlı forma siparişi verdim. Forma 42,5 TL, nakış ise 20 TL olmak üzere 65 TL kapıda ödeme ile aldım. Fakat ürünün arkasında nakış çıkmadı. Telefonlarına ulaşmak mümkün değil. Mail üzerinden birine ulaştım o da ürünü yollayın parasını iade edelim diyor. Fakat kim olduğu belli değil. Her neyse firma hakkında şikayetleri okuyunca bir daha bu firmadan alışveriş yapmamaya karar verdim. Zaten ürünü göndersem yerine bir ürün alabileceğim üzerine de şüpheye düştüğüm için riske girmemeye karar verdim. Çünkü muhatap yok. 20 TL fazla ödediğim nakış ücretini geri istiyorum. 62,5 TL ödememe rağmen niçin. 42,5 TL fatura kesiliyor. Niye 20 TL eksik gösteriliyor, bunu anlayamıyorum.
Yorum Gönder