Sayın Konya Büyükşehir Belediyesi, inşaatlardan, barınaklardan ve evlerden bırakılan köpekler bulunmaktadır. Bu köpekler Konya halkına saldırıyor hatta birkaç kişiyi ısırıyordur. Bizler çok tedirgin oluyoruz. Şikayeti umarım göz önünde bulundurup hemen müdahale edersiniz. Gereğinin yapılmasını arz ederim. Vereceğim adresteki köpeklere artık müdahale edin. Çünkü korkuyoruz. Çocuklarımız ve bizler yolda tedirgin ve sürekli etrafımıza bakarak yürüyoruz.
Yorum Gönder