Kemal Tanca' dan aldığım kışlık ayakkabının 1 hafta sonra derilerinin farklı olduğunu fark ettim. Sol taraf ince, sağ taraf kalın ve sol ayakkabının ön üst kısmında kabarma oluştu. Ürünü yolladığım zaman bana söylenen kar suyundan olmuş dendi. Ben bu ayakkabıyı karda giymedim, yağmurda giydim. Ayakkabı hiç kar veya yağmur suyundan derisi incelir mi onu da merak ettim. Ürün kusurlu ama ne yazık ki Kemal Tanca hatasını kabul etmiyor. Çok yazık ben ayakkabısında değilim, insanları saf yerine koyuyorlar buna kızıyorum. Tüketici haklarına da başvuracağım. İnsanların aklıyla dalga geçiyorlar. Kışlık ayakkabı yağmurda değil de Güneşli havada mı giyilir o da ayrı soru.
Yorum Gönder