Karcher yetkili bayisinden satın almış olduğum K5 Compact cihazımın 1 yıl içerisinde toplasanız 6 bilemediniz 7 kez kullandım, son iki kullanımımda basınçta azalma olduğunu fark ettim. Son kullanımımda artık basınç yok denecek kadar az seviyede idi. Ürünü satın aldığım aynı zamanda yetkili servis Tümhay'dan ürünün nozulunun arızalı olduğu kullanıcı hatası, garanti kapsamına girmediği bilgisi verildi. Müşteri danışma hattını aradım, yaşadığım sıkıntının garanti kapsamına girmemesi durumunu kabul etmediğimi dikkatle titizlikle kullandığım cihazımı 6-7 kez kullanmış olduğumu ifade ettim, ilgilenileceği ve tarafıma dönüş yapılarak bilgi verileceği söylendi ancak herhangi bir çözüm veya bir dönüş tarafıma sağlanmadı. Bu konuya Karcher 'ın yaklaşımını doğru bulmuyorum, umuyorum çözüm sağlanır çünkü markaya güvenim tam, dolayısıyla hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum.
Yorum Gönder