2014 'de beni de zor bela ikna ettiler 100 TL peşinat verdim tapumu vermeden ödeme yapmam dedim 1 hafta içinde kesin vereceğiz demişlerdi tapu vermediler bende ödeme yapmadım 2. hafta beni icraya verdiler 1 yıl boyunca sürekli avukatlar aradılar Kadıköy icradan arıyoruz dediler verin bilgilerinizi geliyorum dediler kapattılar bir hafta sonra Kartal icradan aradılar bir 6 ay böyle aradılar her arayana buyurun gelin icraya verdiyseler sizde görevinizi yapın dedim ama hiç birse yapamayacakları bir gerçek çünkü ellerindeki senetlerin hiçbir hükmü yok.
Yorum Gönder