Uşak Kar Bebek Mağazasından bebek arabası aldık. Ürünü aldıktan 6 gün sonra ilk kez kullanmak üzere açtığımda tırnak üstü kadar bir delik vardı kumaşında hemen geri götürdüm bu şekilde kullanılır sorun yok dediler. Ancak neden sıfır aldığım ürünü delik kullanayım hayır dedim tamam firmaya soralım dediler. Fotoğrafını çekip gönderdiler kumaş değişimi için firmaya göndereceğiz dediler kabul ettim. Çünkü bizimle ilgilenen M*** hanımdan çok memnunum her alışverişimde yardımcı oluyor mağaza sorumlusu N**** beyde öyle. Ancak 10 gün oldu hala arabamızdan ses yok. Bu tamamen Kar bebek müşteri memnuniyeti anlayışının tamamen saçmalık üzerine dayalı olmasından kaynaklanıyor. Mağaza sahibinin müşteri memnuniyet anlayışı sıfır! Nerede hangi mağazaya giderseniz gidin kusurlu çıkan kullanılmamış ürünü değişime alırlar bu nasıl bir saçmalık! Kumaşı değişecekmiş tamam oda gelmiyor.
Yorum Gönder