Orhangazi'den İzmir'e gitmek üzere 06.03.2017 tarihli 01:30 saatli otobüs 01:05'te orada olduğum halde hiç durmadan gitti. Şubeye sorduğumda ise internetten alınan biletlerin görünmediği söylendi. Madem bu işi beceremiyorsunuz yapmayın, insanlarla dalga mı geçiyorsunuz! Paramızla mağdur oluyoruz!
Yorum Gönder