İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kamil Koç Yolcuyu Almadan Gittiler

Orhangazi'den İzmir'e gitmek üzere 06.03.2017 tarihli 01:30 saatli otobüs 01:05'te orada olduğum halde hiç durmadan gitti. Şubeye sorduğumda ise internetten alınan biletlerin görünmediği söylendi. Madem bu işi beceremiyorsunuz yapmayın, insanlarla dalga mı geçiyorsunuz! Paramızla mağdur oluyoruz!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget