İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kamil Koç Otobanın Ortasında Servis.

05.02.17 21:00 Balıkesir'den Bursa'ya giden araçtan saat 22:30'da Nilüfer Opet istasyonundan servise binip evime gitmek üzere indim. İstasyonun oradaki Kamil Koç yazıhanesinde servis saatleri olarak her saat 45 geçe olarak belirtilmiş olmasına rağmen servis 23:30'da geldi ve 23:45 de hareket etti bir buçuk saatte Balıkesir'den geldim bir buçuk saatte Görükle metroya anca gidebildim. Bilen bilir Opet istasyonu otobanın kenarında gecenin bir vakti başka ulaşım da yok maalesef. Bir de gelen servis şoförü ve 22:45'de kalktım buradan yalan söylüyorsunuz demesi üzerine az daha 20 yolcudan dayak yiyecekti. Yıllardır sıkça seyahat eden biriyim, Kamil Koç mu asla ve asla. Her bindiğimde ayrı felaket.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget