İki seferdir İZSU hiçbir şekilde haber vermeden hazırlık yapılmasını beklemeden suları en gerekli zamanlarda 10 saat kadar süreliğine kesiyor! Böyle bir şey görmedim. 1 Mart günü saat 13.30 ile 2 Mart 00.00 a kadar sular kesik gözüküyor. Bu kadar sürede bu insanlar ne yiyecek, nereye tuvaletini yapacak merak ediyorum.
Yorum Gönder