İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İzmir Büyükşehir Belediyesi Su Yok

İki seferdir İZSU hiçbir şekilde haber vermeden hazırlık yapılmasını beklemeden suları en gerekli zamanlarda 10 saat kadar süreliğine kesiyor! Böyle bir şey görmedim. 1 Mart günü saat 13.30 ile 2 Mart 00.00 a kadar sular kesik gözüküyor. Bu kadar sürede bu insanlar ne yiyecek, nereye tuvaletini yapacak merak ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget