114917** numaralı su aboneliğim için faturalar oldukça yüksek. Son faturamda test ücreti diye bir kalem var 31 TL. Hiçbir şekilde yüksek faturalarla ilgili bilgi alamıyorum. Asla yanıt yok. Yasal kanallara kesinlikle başvuracağım. Sayacın okuması bile keyfi yapılıp bizlere mal ediliyor. Hizmet anlayışı sadece bilgi vermekten kaçınmak yönünde. Defalarca yaptığım başvuruların bir tanesi bile yanıtlanmadı.
Yorum Gönder