İzlebizle.net SMS İle Gelen 20 TL Aldık Mesajı. SMS ile "Bizleizle" abonesi olduğum iptal etmezsem 20 TL kesileceği söylendi bu tutarın tarafıma ödenmesini talep ediyorum. Herhangi bir üyelik talebim olmadı. Tiny 06:25:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: İzlebizle.net Şikayetler
Yorum Gönder