Başlıktan da anlayacağınız üzere artık insanların canına tak eden fakat hiçbir şekilde dikkate alınmayan şikayetlerden birisi. Dolmuş şoförlerini pazardan seçmece olarak mı alıyorsunuz? Ani manevralar, ters şeritlere girmeler, küfürler... İşi halka hizmet olan biri nasıl olur da bütün yolu işkence haline getirebilir? Öğlen 15:30 sıralarında 34 M 28*** plakalı araca bindik. Şoför o kadar saygısız ki ki yolcu almaya doymadı. Kapı önlerinde küçük çocuklar basamaklarda gitti üstelik şoförün kaba ve umursamaz tavırları da cabası. İstanbul bunlardan bıktı artık bir çare bulunmalı!
Yorum Gönder