07/2013 tarihinde İzmit merkezdeki İstanbul AVM'den çeyizlik Philips kazanlı ütü almıştım. Ürünü daha geçen gün açtığımda ütü buhar vermedi ve bozuk çıktı. Servise götürdüğümde ütünün en başta bozuk olduğu bilgisi iletildi. Mağazaya gittiğimde müdürümüz dedikleri e**** bey ile görüştüm dönüş yapılacağı söylendi. Fakat bir dönüş olmadı. Dün mağazayı aradığımda erhan beyin Sultanbeyli şubesine geçtiğini artık İzmit'te olmadığını bilgileri olmadığını ilettiler. Daha sonra yeni müdür dedikleri s**** bey ile görüştürdüler. Kendisi yapacak bir şey olmadığını ve garanti kapsamında olmadığını söyledi. Philips tüketici hattına yönlendirdi. Tüketici hattına mail attığımda o tarihte çeyizlik garantilerinin olmadığı belirtildi. Ben bu ürünü alırken 1.çeyizlik garantisi olduğu daha sonra evlilik zamanı garantisini başlatabileceğimi belirttiler 2.çeyiz garantide olduğunu belirtmediler.
Yorum Gönder