Bugün 18 Mart 2017 Isparta'dan Antalya/Serik'e 4 kişilik biletimiz vardı ben erken gelmiştim diğer üç arkadaşlarım 5 dk geç geleceklerdi ve ben bunu söyledim beklemeyeceklerini her arabanın dakikasında yola çıktığını söylediler. Tam araba çıktığında da arkadaşlarım otogara girmişti eğer 5 dakika beklemiş olsalar mağdur olmayacaktık ama gel gör ki değil beklemek adamlar sanki karşılarında çocuk varmış gibi azarladılar. İnsana saygı diye bir şey sanki kendileri mükemmel her şeyi dakik yapıyorlarmış gibi davranıyorlar. Her şeyden önce şunu söyleyeyim her kim olursanız olun her şeyden önce insana saygınız insanlara bir şeyler söylerken üslubunuza dikkat edin. Adamlar alternatif sunacaklarına tam aksine daha çok problem yaratmakta tüm konuşmalarından anladığım tek şey bize muhtaç olmadıklarını ve her şekilde yolcu bulabileceklerini anladım. 8 arabası da 8.15'te çıktı söz sizin.
Yorum Gönder