İki ay öncesine kadar maaşlar ayın altısında yatıyordu. Geçen ay banka değişikliğinden dolayı onunda yattı. Bu ay yedisi olmasına rağmen maaşlar hala yatırılmadı. Bu durum ailevi sorunlar yaratmaktadır. Bir an önce konunun halledilmesini istiyorum.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder