Apple müşteri temsilcisi ile görüşürken bana argo kelimeler kullandı. Ardından tekrar aradım şikayet edeceğimi o yüzden üst departman ile görüşmek istediğimi belirttim. Görüşme olumlu geçti işlemimde hızla yapıldı fakat işittiğim hakaret ve argo kelimelerle ilgili bana sonuç bildireceklerini söylediler 2 aya yakın oldu ne arayan var ne soran 2. sınıf insanların çalıştığını düşünmeye başladım artık.
Yorum Gönder