İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İGS'den  Aldığım Takımım Gitti Arkasında Durmadılar

İGS'den  Aldığım Takımım Gitti Arkasında Durmadılar

İGS'den aldığım takım elbisenin pantolonu iş yerinde bir eğilmede yırtıldı. Beni hem zor durumda bıraktı hem de iade ya da değişim kabul etmediler. Kullanım hatasıymış. Ben pantolonu aldığımda 82 kilo iken giydiğimde 78 kilo idim. Yani kilo almamış hatta vermiştim. En fazla 4. giyişimdi. Yabancı markalar ülkemizde her yerde yayılmışken biz yerli ürün tercih ediyoruz ama İGS diye marka diye aldığımız firma basit bir esnaf kadar bile olamayıp ürününün arkasında durmuyor. Üç kuruş zarar edeceğim diye kırk takla atıyor. Halbuki satarken bu pantolonun payı var terzimiz hemen genişletir diye söylüyorlardı. Sorun olunca "bir şey yapamayız" diyorlar. Bir de mağaza müdürü yokmuş sonra gelin vs. Her çalışanı farklı bir şey söylüyor. İnşallah batarsınız perişan olursunuz. Hakkımı helal etmiyorum.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget