1,5 ay önce Ümraniye 'deki alışveriş merkezindeki Hotiç mağazasından aldığım botumun 6 defa giyimden sonra burun kısmından açıldı ve yan lastiklerine kırılma oldu 03.03.2017 tarihinde Beykoz'dan mağazaya gittim ve şikayetimi o gün bana ayakkabıyı satan kişiye gösterdim ve değişim yapılmasını istedim kendine göre inceledikten sonra hatayı bana yükleyerek kullanıcı hatası deyip iade olmayacağını en fazla servise gönderip yapıştıracaklarını 21 iş gün süreceğini başka yapılacak bir şey olmadığını söyledi. Ben sizi marka bilip ayakkabınızı tercih ediyorum ve tabirinizle suçlu oluyorum. O gün hatta 2 çift alarak suçlu müşteri oluyorum bu da benim aptallığımdan. En kısa zamanda tüketici mağdur dilekçemi size ulaşması için işlem başlatıyorum.
Yorum Gönder