Hastaya ilgi alaka yok denecek şekilde az hastamın acilen onkoloji bölümüne yatması gerekiyor yer yok deyip acil servise bile almıyorlar (hastaya tanıyı koyan tedavi aldığı hastane olmasına rağmen). Ciddiye alınmayacak ama ciddiye alınması için kaba çalışanları utandırmak için her yere başvurumu yapıyorum yapacağım biraz vicdan!
Yorum Gönder