N11.com'da mağazası olan bu firmadan gözlük sipariş ettim. ilk önce sipariş onaylandı bir gün sonra sipariş reddedildi .stokta olmayan ürünü varmış gibi gösterip beni mağdur ettiler. 300 TL param 7 gün sonra hesabıma geçecekmiş iş yapmayı bilmeyen böyle firmalar yüzünden kendi paramı beklemek zorunda kalacağım.
Yorum Gönder