General Mobile Air kullanıyorum daha doğrusu kullanamıyorum, bir sene geçmeden telefon kullanılmaz oldu, özelliklerini yitiriyor uygulamaları açmıyor, birkaç gün ara ile telefonu aç-kapa yapmak zorunda kalıyorum, hafızası boş ama uygulama için hafıza yok diyor. Duvar kağıdını kendi kendine değiştiriyor daha yazmayayım. Herkes şikayetçi garantisinden servisinden markasından.
Yorum Gönder