İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

General Mobile Uygulamaları Açmıyor.

General Mobile Air kullanıyorum daha doğrusu kullanamıyorum, bir sene geçmeden telefon kullanılmaz oldu, özelliklerini yitiriyor uygulamaları açmıyor, birkaç gün ara ile telefonu aç-kapa yapmak zorunda kalıyorum, hafızası boş ama uygulama için hafıza yok diyor. Duvar kağıdını kendi kendine değiştiriyor daha yazmayayım. Herkes şikayetçi garantisinden servisinden markasından.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget