Telefonu aldıktan birkaç ay sonra kasasında yamukluk olduğunu fark ettim. Aldığım firmaya götürdüm bana "%90 para alırlar" dedi. Bu nasıl bir şey telefonun bu konu hakkında bir sürü Şikayet var ve hala bir şey yapılmış değil!
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder