24.02.2017'de annemin rahatsızlığı yüzünden Gazi Üniversitesi'ne başvurdum nefroloji bölümüne yatması gerektiğini söylediler fakat her gün sabah 9'da başlayıp 12.00'ye kadar süren öğrenci doktor muayenesi bizi bıktırdı. Bizi hedef tahtasına çevirdiler, hemşireler insanlara ters davranıyor. Şikayetimin kısa zamanda değerlendirilip tarafıma beyan edilmesini arz ederim.
Yorum Gönder