İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Gazi Üniversitesi Hastanesi Hastane Yönetimi ve Personel İşlevi

24.02.2017'de annemin rahatsızlığı yüzünden Gazi Üniversitesi'ne başvurdum nefroloji bölümüne yatması gerektiğini söylediler fakat her gün sabah 9'da başlayıp 12.00'ye kadar süren öğrenci doktor muayenesi bizi bıktırdı. Bizi hedef tahtasına çevirdiler, hemşireler insanlara ters davranıyor. Şikayetimin kısa zamanda değerlendirilip tarafıma beyan edilmesini arz ederim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget