Bugün yaşadığım olayı anlatıyorum. Bundan yaklaşık 1 ay önce 14 Şubat için indirime girmiş ayakkabıların bir tanesinin fiyatını sordum bana %70 indirimli deyip 159.90 lira dediler halbuki aynı ayakkabıyı daha önceden de 159.90 liraya satıyorlardı. Bugün ayakkabıyı sipariş edecektim fakat yine ayakkabının fiyatına 159.90 dediler ve daha önceden %70 indirimli fiyatına da öyle dediklerini söyleyince doğal olarak bir açıklama bekledim ve cevabı alamadım üstüne bir de WhatsApp'tan engel atmışlar bana. İnsanlarla oyun oynuyorlar galiba. Yaklaşık 1 yıldır sayfalarını takip ediyorum güzel işler yapıyorlar fakat bu hareketleri hiç hoş olmadı insanları saf sanıyorlar galiba indirimi fazladan gösterip aynı fiyata satıyorlar.
Yorum Gönder