İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Fizplus Onayım Olmadan Üyelik Yapıldı

09.03.2017 tarihinde onayım olmadığı halde Türk Telekom faturalı hattıma 14₺ karşılığında Fizplus aboneliği yapıldığına dair bir mesaj aldım. "En keyifli ve en yeni videoları dilediğiniz zaman cebinizden izleyebileceğiniz Fizplus servisine hoşgeldiniz. Aboneliğiniz, tüm vergiler dahil haftalık 14 TL'dir ve iptal edilmediği sürece her hafta yenilenir. Servisi iptal etmek için iptal Fizplus yazıp 4325e gönderebilirsiniz. Servisimizi ziyaret ederek en keyifli videoları izlemeye başlayabilirsiniz. Bilgi için MH:08508408749 http://fiz.mobi b001". Mağdurum ve şikayetçiyim. Faturama yansıtılan 14₺ ücreti derhal iade edilmesini istiyorum. Aksi halde hukuki işlem başlatacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget