İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Evkur Alışveriş Bir daha Asla Almam

25.02.2017 günü nakit olarak Evkur'dan Philips marka kazanlı ütü ve ütü masası hediyesi olarak satın aldım. 27.02.2017 günü ürünler evine getirildi. Paketi açtığımda ütü zannediyorum teşhir ürünüydü ve çizikler vardı. Ayrıca faturası da yanlış getirilmişti. Sonra ben ütüyü alıp Maltepe Evkur'a gittim. Ancak ellerinde yeni ütü olmadığını depodan yenisi gelince göndereceklerini söylediler. Bir hafta bekledim ama gelen giden olmadı. Defalarca telefon ettim. En sonunda 05.03.2017'de Maltepe Evkur'a yeniden gittim. Stoklarda o ütüden kalmadığını başka bir ütü verebileceklerini söylediler. Ben de kabul etmedin ve iade edip paramı geri istedim. Ütü masasını da getirmemi istediler. Ben de masayı onların getirdiğini ve gelip almalarını ve paramı iade etmelerini söyledim. Masayı gelip almadan parayı iade edemeyeceklerini, sonra parayı almaya gelmemi söylediler. 4 defa gitmek zorunda kaldım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget