İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Enerjisa 8 Gündür Hala Elektriğim Bağlanmadı

Enerjisa 8 Gündür Hala Elektriğim Bağlanmadı

8 gün oldu abone olalı ama hala elektiriğim bağlanmadı, bu kadarmı zor anlamadım gaza başvurdum bir gün sonra açıldı gazım açılsa ne fayda ekektrik olmayınca neyse, yazacağım o kadar şey var ama yazmıyorum. Müşteti hizmetlerini arıyorum ekipler en kısa sürede yardımcı olacak diyor gelen ekip bir telefon bile açmıyor bu kadar mı zor aramak. Sabrediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget