Bahçekent Flora b1 bloktan Emlak Konut güvencesinde daire aldık. Kasım 2016 tarihinde ağustosta tapu aralıkta teslimat olacağı söylenildi fakat Mart 2017 sonundayız henüz tapular bile verilmedi. 6 aydır da tapu masrafı ödenmemesi için notere başvuru yapıldı haber bekliyoruz denildi ve en son aramamızda sert bir tabirle tapu masraflarının %1.5'unu siz karşılayacaksınız denildi peki o zaman evi görebilirmiyiz dediğimde gelirseniz görevli olursa şansınıza yuvarlak cümlelerle oyalamaya çalıştılar aynı zamanda kiracı olduğumdan ve ev sahibim sürekli aradığından çünkü biz aralık teslimat diye bildiğimizden mahcup olmuş durumdayız maddi manevi zarara uğramış durumdayız. Emlak Konut olarak yardımcı olmanızı bekliyoruz.
Yorum Gönder