28.02.2017 tarihinde Denizbank müşteri hizmetlerini arayıp çekmiş olduğum kredimin kapama tutarı öğrenmek istedim. beni bilgiyi şubeden alabilirsiniz diye şubeye yönlendirdiler. Denizbank Silivri şubeyi aradığımda telefonu açan kişiye talebi ilettiğimde sizi ilgili arkadaşa yönlendiriyorum dedi ve telefon dakikalarca çaldıktan sonra suratıma kapandı. Daha sonra tekrar aradığımda uzun süre çalmasına rağmen açılmadı. Bu nasıl bir hizmet anlayışı çalışan bir insan olarak telefondan bilgi alamayacak mıyım? Daha sonra şubeye yönlendirdiğim bir kişiye bu bilgiyi bizden değil müşteri hizmetlerinden alabilirler demişler. Bu nasıl bir tutarsızlıktır. Denizbank Silivri şubeyi bu hizmetinden dolayı şikayet ediyorum ve gerekli işlemlerin yapılmasını talep ediyorum.
Yorum Gönder