Bir siteden 31 Aralık 2016 tarihinde dresuar siparişi verdim. Havale ile 1650 TL ödedim. Bugün 10 Mart 2017 itibariyle hala ne ürün geldi ne de para. Her hafta bir bahaneyle geçiştirdiler. Hatta ürününüz kargoya verildi dediler ve sonrasında öğrendik ki ürün falan yok. Her söyledikleri yalan dolan, geçiştirme.
Yorum Gönder