2 Mart perşembe günü saat 11 civarında numaramı Bimcell'e taşımak için müracaat ettim. Şu anda 5 Mart cumartesi saat 20:30 hattımı halen açmadılar ve diğer numaramı hemen iptal etmişler. Kaç defa müşteri temsilcisini aradık. Sonuç alamadık. Bu kadar vurdumduymazlık görmedim. Baştan doğru bilgilendirilseydim hemen hattımın iptal edileceği söylenseydi hiç geçmezdim.
Yorum Gönder