Bim Pizza Şikayeti. Bugün Bim'den pizza aldım almaz olaydım. Hamuru pişmedi kenarı kurudu orta malzemesi mısırdan başka bir şey yok. Tamam ucuz ama bu kadar da kötü olmasın ya. Paralar gitti çöpe yazık. Tiny 05:23:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: Bim Şikayetler
Yorum Gönder