Açtığım hesabıma paykasa ile para yatırdım. Yatırdığım 150 TL'yi 760 TL yaptım. Para çekme talebinde bulundum evrak istendi. Evrak gönderdim hesabım kapatıldı. Mail gönderdim risk yönetimi kapattı dendi ve kazancımı değil yatırdığım parayı bile iade etmediler.
Yorum Gönder