Bursa Anatolium AVM Baydöner şubesinde eşim ile 1.5 porsiyon iskender istedik. Etler buz gibi, ayrıca eşimin tabağındaki ki etler nerede ise yok denecek kadar azdı, resimde belli. Tabağın dağınık olma nedeni acaba altlarda et var mı diye baktık. Garsona sorduğumuzda normal dedi ve direkt çekip gitti. Hayatımda bu kadar kötü bir şube görmedim. Her seferinde bir problem. Nerede ise uçan kuşa bile para yazacaklar. Biraz da çalışanlarınızı eğitin. Dışarıda ise ihtiyacı olan bir sürü genç var, eminim bu fırsatı iyi değerlendireceklerdir.
Yorum Gönder