Ata Yatırım Menkul Değerler aracılığı ile borsada işlem yapmaktayım. Hesabımdan (hesap işletim ücreti, yıllık hizmet bedeli vesaire gibi) değişik adlar altında para tahsil edilmektedir. İlgili firma ile ilk başta yaptığım üyelik sözleşmesinde ve yetkililerle yaptığım görüşmede böyle bir kesinti olacağından söz edilmemişken rızam alınmadan mağdur edilmemin yasal bir dayanağının olmadığını düşünüyorum. Talep edilen ve hesabımdan kesilen bu ücretlerin tarafıma iadesini rica ediyorum.
Yorum Gönder