Bugün saat 12.15 de Batıkent harbis 4 durağından 06 j0**** plakalı Keçiören-Demet hatlı dolmuşa bindim. Dolmuş şoförü arabayı çok hızlı kullanıyordu. OSTİM'de kırmızı ışıktayken arkamda 3 araba var onları geçmek gerek diye bir cümle kullandı Ve bu cümleden sonra arabalara makas atarak ve süratini hiç düşürmeden yola devam etti Podyum AVM üst geçidini geçerken beyaz bir arabayı sıkıştırdı ve bunun üzerine o araba dolmuşun önüne geçerek durdu. Dolmuş çok hızlı olduğu için arabaya sert bir şekilde çarptı Dolmuş içerisinde bir çok yaşlı vatandaş bulunmaktaydı ve bunların bir kaçı ayakta idi. Arabaya hızlı bir şekilde çarpınca insanlar düştüler. Benim sağ bacağım koltuk ve düşenlerin arasında kaldı. Tepkisini gösteren bir bayan dolmuştu tarafından sesli bir şekilde terslenip onun bağırmasına maruz kaldı. Keçiören demet hattındaki bir çok dolmuşçu kendilerini yarış içinde sanıyor artık buna dur denmeli.
Yorum Gönder