2015 yılı başında kaba inşaatı bitmiş bloktan aldığım 1+1 daireyi ne teslim ettiler, ne de geçen yılların tatilini kullandırdılar defalarca şirket merkezine gidip konuşmama rağmen hep mağdur edebiyatı yaparak çalıştıklarını en kısa zamanda teslim edeceklerini söylediler. Ancak hep yalan bende noter kanalı ile protesto çekerek ayrılmak istediğimi ödediğim taksitlerin tarafıma geri ödenmesini istedim 1 ay oldu geri dönüş olmadı.
Yorum Gönder