Anadolu Jet kendini iyice kaybetti. Bugün saat 20:20 de Sabiha Gökçen'den Denizli'ye uçuş bileti almıştım. 45 dakika evvelden havalimanında bulunmama rağmen komik bir şekilde uçak pist başında uçmak üzere, kapılar kapandı deyip uçağa almadılar. Şimdiye kadar hiçbir şirkette bunu yaşamadım. Ancak bunu Anadolu Jet belirttiğimizde, 1 saat evvel gelmek zorundasınız, sizi içeriye alamayız gibi bir laf ettiler. Aynısını yanımdaki bir amcaya yapıp 300 liraya yeni uçak bileti sattılar. Bu kadar umursamazlar.
Yorum Gönder