İStanbul Sancaktepe Aile sağlığı merkezinde C*****adlı doktor hiçbir şekilde ilgilenmiyor tersliyor burnu bir karış havada geziyor hasta sırada beklerken kapısını kilitleyip gidiyor çay sigara molası veriyor kafasına göre takılıyor ters ters cevaplar veriyor sadece o doktor değil diğer bütün çalışanlar kafasına göre başıboş takılıyor, kendilerini bir şey zannediyorlar. Hiçbir şekilde ilgilenme yok hepsi havalı hastalara bakmıyor, kafasına göre ilaç yazıyor daha neyin var diye sormadan ilaç yazıyor. Bu nedir ya bir an önce bu sisteme bir el atılması lazım yani orası babalarının yeri değil bir devlet kurumu bir sağlık merkezi ya ne bu özgüven bir an önce harekete geçilip sisteme çeki düzen verilmesi lazım acilen... !
Yorum Gönder