İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

A101 'de Açık Paket Ürünler

Sürekli A101 'den alışveriş yapıyorum bir gün tavuk almaya gittim bir müşteri aldığı bütün ürünleri dolabın üstüne koymuş alışverişine devam ediyor tavuk almak için kasiyeri çağırdım. Kız ürünleri sepete koyup "bu ürünler kime ait paketleme reyonuna götürüyorum aramasın" dedi kadın çıkıp elleme onları diye kıza yüklendi çok sinirlendim. Diğer müşterileri de düşünün bugün kızıma mutfak setinden almaya mağazaya gittim ve hepsini açmışlar parçalar kaybolmuş delirdim, böyle saygısızlık olamaz! Kasada ürünlerim karıştı ve parasını verdiğim ürünü adam alıp gitti geçenlerde kasiyer çocuktan "aradığım ürünü bulabilir misiniz" dedim kimseye sormadan "bölgede yok" dedi ve almak istediğim paketli ürünler hep açık mağaza sorumlusuna "bu ne iş, ürünler hep açık" dediğim de "biz ne kadar düzeltsekte açılıyor ve bir yerden sonra ürünler kırışıyor" dedi. Lütfen paketli ürünler açılmasın diye uyarı yazın!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget