İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone  Yeni Tarife İstemiyorum!

Vodafone'dan faturalı tarifemin süresi bitmek üzereydi yeni tarife istemiyorum diye bir aydır arama yapıyorum. Zorla ikna ettim faturanın süresi dolmaya yakın kayıt oluşturacağız dediler. Kayıt oluşturdular, 19.01.2017'de bana mesaj geldi paketiniz tekrar yenilenecektir diye ve ben 542 'yi 4 defa aradım istemiyorum diye, kayıt oluşturduk dediler. 20.01.17' de gece 24.00 'da tarifeniz iptal olacak dediler bana tekrar tarifeniz yenilendi diye mesaj geldi yine birkaç defa aradım 542'yi sistemde sorun var işlemlerde sıkıntı yaşadık dediler. 48 saat içinde dönüş yapacağız dediler, aramadılar. Sisteminizde sorun varsa benim kaydımı yenileyemezsiniz. Ben ayın 19.01.17'de tarafınıza bildirdiğim halde bana ekstra fatura çıkaramazsınız. Vodafone'a birkaç mail attım, bugün dönebildiler. Hala sistemde sorun var diyorlar. 542'yi ara diyorlar çözemiyorsunuz ki. Tüketici Hakları Mahkemesi'nde hakkımı arayacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget