2 hafta önce Vodafone Net bağlattım. Bayide istediğim paketten başka bir paket bağladılar. Fark ettiğimde müşteri hizmetleriyle iletişime geçip düzeltilmesi için talepte bulundum tamam dediler ancak yeniden istediğimden farklı bir paket tanımladılar. Düzeltmek için müşteri hizmetlerini 22.012016 tarihinden beri arıyorum ulaşamıyorum. Sürekli "işleminizi şu anda gerçekleştiremiyorum" uyarısı alıyorum ve telefon yüzüme kapanıyor. Yanlış bağladıkları paketi kullanmaya devam ediyorum mecburen ay sonunda ne kadar fatura ödeyeceğimi de bilmiyorum sürekli tarife değişikliği olduğu için. Şaka gibi bugün internetim komple gitti bir de. Sözde Twitter'da destek hesapları var, milyon kere yazmama rağmen hiçbir cevap alamadım.
Yorum Gönder