06,01,2017 tarihinde fibere geçmek için talepte bulundum bu talep sonucu 24 ila 48 saat sonra açılacak 48 değil 72 saat, 72 saat değil 7 ila 12 gün sonra 7 ila 12 gün değil, iş günü içinde internetiniz gelecek diye diyerek sürekli müşteri hizmetleri tarafından oyalandım. 12 iş günü dolduğunda aradığımda ise numaramın engellenmiş olduğunu gördüm. Artık arama yapınca talebiniz onaylandı size geri dönülecek diyen bir telesekreter sonra da telefon kapanıyor. Vermedikleri internetin bile faturasını bana mesaj atmışlar. Bugün 19.gün ve ne dönen ne arayan var her yere şikayette bulundum ama bir sonuç elde edemedim. İptal ettirmek istiyorum bu defa da 240 TL para istiyorlar. Vatandaşı bu kadar mağdur eden dalga geçen güya kurumsal olacak ikinci bir şirket görmedim. Kimse şikayetime geri dönmedi inşallah siz duyarlı olup dönersiniz.
Yorum Gönder