İnternet sitenizde tarifemle ilgili kontrol yaparken kullandığım tarifem değişti. Taahhüdümün olduğuna dair hiçbir uyarı ya da geçtiğim ve geçmekte olduğum tarifelerle ilgili bilgilendirme, onay ekranı çıkmadı. Öncesinde tarife bilgilerim ekranına bakmaya çalıştığımda sürekli hata veriyordu. (Ekte var.) Tarife değiştikten sonra bu konuda bilgi mesajı geldi. Mesajda 29 Ocak 2017 tarihinden itibaren tarife geçişi olacağı söyleniyordu. Ben de mevcut tarifeye devam edip yaptığım işlemi hemen iptal etmeye çalıştım. Yapamayacağım söylendi. 29 Ocak'ta başlayacak bir tarifeyi neden hemen iptal edemiyorum. Hiç mi cayma süresi yok? Henüz tarifeyi kullanmadım bile. Eğer mağduriyetim giderilmezse telefon ve internet hatlarımı kesinlikle iptal edeceğim!
Yorum Gönder