2 ay evvel bu firmayla evimi taşımaları için anlaşmıştım. Henüz 2 aylık evliydim eşyalarım yeniydi ve birçok eşyama taşıma ve paketleme esnasında zarar verdiler. Bir de üstüne üstlük adamlardan laf işittik. Firma bu işi bilmeyen elemanlar ile yapıyor.
Yorum Gönder