15 Aralık 2016 günü 3 katlı 5 daireli mülkümüzün orta katında, kiracımın olduğu dairede Arçelik buzdolabının hatalı üretim ile kalite kontrolü yapılmaksızın gönderdiği ve özensiz servis montajı sebebiyle motorundan kaynaklanan çıkan yangın sonucu (bu durum gerek itfaiye gerekse mahkemece tespit edildi) ev tamamen eşyalarla birlikte komple yandı. Diğer 3 daire de bundan zarar gördü ve aileler bu soğukta akrabalarının yanına ve otele yerleştiler. Arçelik eksperinin lakayıt ve yanlı tutumu ile 3 hafta geçmesine rağmen zararın tazmini olmamıştır. Arçelik genel merkezini 4 kez aradım ama ilgilenen olmadı. Burnu büyük ama kalitesi ve satış sonrası hizmeti küçük bu firmanın mallarını alırken iki kez düşünün. Bügün Arçelik firmasına dava açıyorum. Başka çarem kalmadı. Yazıklar olsun ARÇELİK'e. Hem mal sahibi olarak beni hem de kiracılarım olan 3 aileyi bu kışta kıyamette mağdur ettiler. Bir daha Arçelik ürünü almak ve tavsiye etmekmi Allah korusun.
Yorum Gönder