Evime D-Smart TV bağlattım. Uydum olmadığı için yine D-Smart' ın yönlendirdiği bayi uydu bağladı. Ancak gelen eleman çatıda yer olmadığını söyleyip 4'lü LNB taktı. Sonra çıkıp çatıya baktığımızda çatının gayet müsait olduğunu gördük. Bununla ilgili D-Smart müşteri hizmetlerinden şikayet oluşturdum. Beni arayıp şikayetimi teyit etmeleri gerekiyormuş. 3 kere aradıklarında açılmazsa da şikayeti işleme almıyorlarmış. Tabi o 3 kere geçti. Şikayetin durumunu öğrenmek için aradığımda şikayetin kapatıldığını öğrendim. Tekrar şikayet oluşturdum. 1 kere aradılar yetişemedim, hemen akabinde müşteri hizmetlerini aradım ama ancak onlar aradığında açarsam muhatap bulabiliyormuşum. Şimdi telefonun başında D-Smart tarafından aranmayı bekliyorum. Zira son iki şansım. Sadece şikayet teyidi için bu kadar eziyet fazla değil mi sizce de?
Yorum Gönder