Vodafone Red s tarifesi kullanıcısıydım. Vodafone'den beni aradılar ve red 10 tarifesine geçmemi teklif ettiler ve tarife hakkında bilgi verdiler. Bende özellikle Spotify paketi var mı diye sordum. Bana "var kullanabilirsiniz" dediler. Bende tarife değişikliğini kabul ettim. Tarifem değişti fakat Spotify kullanamadım. Daha sonra müşteri hizmetlerini aradım ve neden Spotify kullanamadığımı sordum. Bu defa farklı bir müşteri temsilcisi tarifenizde böyle bir paket yok dedi. Bende durumu anlattım ve şikayet oluşturdular. Daha sonra genel müdürlükten aradılar ve haklılığınız kanıtlandı Spotify paketinizi kullanabilirsiniz dediler. Telefon görüşmesinden sonra tekrar denedim yine olmadı. Bugün tekrar aradım yine tarifenizde böyle bir paket yok dendi. Bu konuda çok mağdur oldum. Gerekilen işlemin yapılması istiyorum.
Yorum Gönder