İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Uğur Soğutma Kapaklı Derin Dondurucu Kullanım Memnuniyetsizliği

Kapaklı derin dondurucum yeni olmasına rağmen içi delindi, Ümraniye servisine ulaşılmak imkansız. Çağrı merkezi sorun çözmede çok yetersiz. Birçok kişinin ismini de aldım ancak bu kişiler de üst kademeye bildirmek yerine dedikodu yaparcasına sorun çözmeye çalışıyorlar. Pazar günü şikayet üzerine firma gelip fotografını çekti. Merkezden bayram sonrası haber bekleyeceğiz. Eğer bir hafta içinde netlik kazanmaz ise tüketici olarak hakkımı yargı yolu ile de arayacağım. Bu derin dondurucuyu değiştirmeniz gerekirse de çekmeceli derin dondurucu ile aynı fiyatta olduğundan onu talep etmek istiyorum. İlgileneceğinizi umuyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget