İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sony Eurasia Mp3 Kullanımı.

Sony Eurasia Mp3'üm bozuldu, garantisi geçeli de 2 ay olmuştu neredeyse bende ücretiyle tamir ettirmek için bayramdan önce Antalya yetkili servisine gittim mp3'ün ekranında batarya simgesi gösteriyordu o yüzdende cihazın bataryasının fiyatını sordum servise onlarda bayramdan sonra fiyat vereceklerini söylediler, bayramdan sonra aradığımda cihazın ön board sorunu olduğunu tamirin sıfır fiyatından fazla olacağını söylediler bende cihazı geri teslim almaya gittim ve arıza tespit diye bir şey dediler. 40 lira ücret istediler ben tamir olmayacak ürüne neden 40 lira para vereyim cihaz zaten 100 lira Sony Eurasia Antalya teknik servisinden ve müşteri hizmetlerinden şikayetçiyim, başta ben arıza tespiti istemememe rağmen bana arıza söylüyorlar, ayrıca sıfırını almak mantıklı diyorlar 40 lira ücret istiyorlar 40+100= 140 TL eder.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget